Πέμπτη 27 Ιουνίου 2013

ΑΓΟΡΕΣ ΑΠΟ ΝΕΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΧΑΡΜΑΝΗΣ & ΤΙΤΑΝ



      Καλησπέρα όμορφες  έχουμε αρκετό καιρό να τα πούμε και να που «ξαναχτυπάω» χα ..χα.. 


     Το Σάββατο το πρωί είπαμε με το σύζυγο μου να πάμε μια βόλτα, και όπως τριγυρνάγαμε βρεθήκαμε στην Πέτρου Ράλλη  κάνω μια έτσι και τι να δω έχει ανοίξει ένα νέο κατάστημα με επώνυμα καλλυντικά και διάφορα προϊόντα αισθητικής, μανικιούρ, προϊόντα κομμωτηρίου και διάφορα άλλα. Ε! λέω δεν γίνεται θα σταματήσουμε να δούμε τι διαθέτει το κατάστημα αλίμονο…. όχι που δεν θα σταματάγαμε.  Ο χώρος είναι αρκετά μεγάλος στην ουσία είναι Bazaar καλλυντικών όπως λέει , μέσα έχει επώνυμα και μη προϊόντα π.χ έχει Καθαριστικά και κρέμες Lancome, Βioten, Olay, έχει stan της Μaybelline της W7 ,Βiolife , Βorjoua , έχει παλέτες με σκιές  άπυρα μανό , και αν θέλεις να κάνεις ακρυλικό , Ζελέ για τα μαλλιά , Σαμπουάν , Κρέμα Μαλλιών , Μετάξι , Λαδάκια για τα μαλλιά, Αρώματα , Μake up Bag, Λάμπες για να ψήσεις Νυχιά , Σαπούνια , Οδοντόκρεμες και γενικά είναι ένα μαγαζί προσωπικής φροντίδας, για να σας δώσω ένα παράδειγμα η Μάσκαρα της Maybelline Rocket από όσο ξέρω στα Hondos έχει γύρω στα 15€ έγω εκεί την βρήκα 9,80€ αλλά περιμένετε γιατί σε κάποια έχει έκπτωση -20% - 30% σε αλλά -  40% οπότε έπεφτε και άλλο η τιμή οπότε σίγουρα αξίζει να κάνετε μία βόλτα από εκεί. Εγώ έμεινα αρκετά ευχαριστημένη από το μαγαζί και από τις κοπέλες ήταν πολύ εξυπηρετικές και ήταν κοντά σου ότι χρειαστείς να σε βοηθήσουν σίγουρα θα το ξανά επισκεφτώ γιατί πιάστηκα απροετοίμαστη. Το κατάστημα βρίσκεται στην Πέτρου Ράλλη 76 - Αιγάλεω στο ύψος του Can-Can , αλλά από ότι είδα έχει και στην Αθήνα - Σωκράτους 67. Πάμε όμως να δούμε τα πραγματάκια που πήρα εγώ.
Θα ξεκινήσω πρώτα με την Baked Powder της εταιρείας La femme το  No 03
 
Υπέροχα χρώματα και όντως Baked  ! ! !




 
Kαι να λοιπόν πως γράφει !


 Επείτα αγόρασα από το stan της Biolife την συγκεκριμένη σκία που την είχα βάλει στο μάτι αρκετό καιρό μιας και όπως όλες ξέρουμε δύσκολα βρίσκεις κόκκινη σκιά.



Αυτό λοιπόν είναι το χρωματάκι της σκιάς , υπέροχο .




    Έτσί όπως χάζευα και δεν ήξερα που να πρωτοκοιτάξω λέω δεν παίρνω να δοκιμάσω και ένα πινελάκι και έτσι αγόρασα ένα από την εταιρεία NIOBE  που εγώ θα το χρησιμοποιήσω για ρούζ ή για να βάζω το Bronzer . Το μόνο αρνητικό που έχω να πώ για το πινέλο της NIOBE  είναι ότι με το που το έβγαλα από την θήκη του για να το πλύνω , το κάτω μέρος από το πινέλο μου έμεινε στο χέρι . Εντάξει απαράδεκτο , βέβαια βρήκα λύση του έβαλα μία κόλλα και δεν κουνιέται τώρα μια χαρά αλλά γιατί κατευθίαν απο την συσκευασία και να γίνει αυτό τέλος πάντων.

 

   Το τελευταίο πράγμα που αγόρασα είναι μια Μάσκαρα από την W7 είναι το πρώτο προιόν που  αγοράζω από την συγκεκριμένη εταιρεία θα δούμε μιας και δεν την εχω ανοιξει γιατί έχω κάποιες αλλές που θέλω να τελιώσω πρώτα.


    Τέλος για να κλείσω μιας και τα άλλα που αγόρασα έτρεξα να τα χρησιμοποιήσω έχω να πώ για την Baked Powder έχει πολύ ώραιο χρώμα ειδικά για τωρα το καλοκαίρι θέλει πολύ μικρή ποσότητα στο πινέλο γιατί θα είσαι για τα καρναβάλια αλλίως,  διότι θα λάμπείς ολόκληρη, πράγμα που δεν νομιζω να θέλει καμιά μας.
Όσον αφορά για την σκιά της Biolife είναι μια χαρά , η απόδοση της μου αρκεί και με ένα primer είναι ok ,ξετρελάθηκα μόνο που την  είδα μιας και δεν βρίσκω εύκολα κόκκινη σκιά . 
Τέλος για το πινέλο και την μάσκαρα σας είπα πιο πάνω την γνώμη μου.
Γενικά το μαγαζί είναι μια χαρά και συμφέρει αν εξακολουθήσει να έχει αυτές τις τιμές στα καλλυντικά αλλά και στα υπόλοιπα πρόιόντα του . Παράδειγμα πόσο λέτε να αγόρασε ο σύζυγός μου μια οδοντόπαστα της Colgate κρατηθείτε 0,99€ αντί 3,00 και 4,00€ που είναι στα Super Market. 

   Έπειτά κατεβαίνοντας πρός τον Πειραιά περάσαμε και από το Τιταν και σιγά μην και δεν αγόραζα κάτι από εκεί χα ! χα!





 Από την εταιρεία Baolishi αγόρασα δύο κραγιόν το Νο 5 και Νο 6 πολύ ωραία χρωματάκια πολύ σταθερά κραγιόν ειδικά αν σκευφτεί κανείς ότι κοστίζουν από 1€ το καθένα να δούμε όμω τα χρωματάκια.


Το Νο 5  είναι από επάνω και το Νο 6 από κάτω



 Επίσης είπα να δοκιμάσω και ένα lip gloss από την εταιρεία Amy's , έτσι βρήκα αυτό το κοκκινάκι που μου έκλεινε το μάτι.Από ότι το δοκίμασα ένα απλό lip gloss όχι κάτι το ιδιαίτερο μια χαρά για one euro.Να λοιπόν το χρωματάκι του.







 Τέλος αγόρασα ένα corrector από την εταιρεία DDONNA COSMETICS είχε αρκετές αποχρώσεις εγώ φυσικά διάλεξα την πιο ανοιχτή μιας και πιο άσπρο δεν γίνεται τι να κάνεις ...... εντάξει δεν τρελάθηκα οκ για ένα  ευρώ, εννοείται ότι μαζεύει κάτω από το μάτι στις γραμμούλες αλλά είναι οκ για κανένα σπυράκι αν θα το ξαναέπαιρνα μάλλον όχι. 





Ε! μιας και ήμούν εκεί αγόρασα  και μια όζα το  Νο 19 είναι ένα χρώμα της λεβάντας που λέμε πολύ όμορφο, απάλο και καλοκαιρινό από αποδόση θέλει σίγουρα 2 περάσματα αλλά κρατάει αρκετά ικανοποιητικά στο χέρι και να σκευφτεί κανείς ότι δεν έβαλα κάποιο  πολύ καλο top coat μιας και μου έχει τελιώσει το δικό μου της Sally Hanson που είναι τέλιο αλλά και αυτό που χρησιμοποίησα αν και δεν ήταν κάποιας συγκεκριμένης μάρκας μιά χαρά 3-4 ημέρες και κάνοντας και δουλείες. Δυστυχώς ξέχασα να βγάλω φωτογραφία την όζα και όταν το θυμήθηκα μου είχε τελιώσει η μπαταρία στην φωτογραφική ...τι να πώ ...
  Ελπίζω να σας άρεσε το σημερινό μου post , περιμένω να μου πείτε αν κάποια περάσει από το καταστημα Χαρμάνης τι αγόρασε ή τι είδε που ίσως να διέφυγε σε εμένα ή και να μου προτείνει κάτι νέο μιας και από ότι μας είπε η κοπέλα αναννεόνονται συχνα.
Θα τα πούμε σε ένα άλλο post ως τότε πολλά φιλια και να περνάται καλά !


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου