Δευτέρα 24 Μαρτίου 2014

       
                                      REVIEW ΓΙΑ ΤΟ 
                          MICELLAIRE ΤΗΣ GARNIER

    Γεια σας κορίτσια μου μετά από καιρό ήρθε η ώρα να αρχίσω να ξαναγράφω στο Blog μου μιας και το είχα αφήσει στην άκρη και ασχολιόμουν περισσότερο με το Youtube . Στο σημερινό post θα σας πω την άποψη μου για το νεράκι Micellaire της εταρείας Garnier μιας και είναι το τελευταίο νεράκι που έβγαλε πρόσφατα η Garnier.

       Αρχικά θα πω ότι μου άρεσε αρκετά η συσκευασία του είναι στα 400ml για 200 χρήσεις είναι αρκετά καλή η ποσότητα που δίνουν είναι Δερματολογικά και Οφθαλμολογικά ελεγμένο, είναι για κάθε τύπο επιδερμίδας , αφαιρεί και καθαρίζει το πρόσωπο αλλά και τα μάτια χωρίς να σας τσούζει. Δεν έχει καθόλου άρωμα για όσες κοπέλες έχουν πρόβλημα με τις μυρωδιές . Το νεράκι Micellaire  της Garnier περιέχει ενεργά συστατικά όπου απομακρύνουν ρύπους ,μακιγιάζ και σμίγμα από την επιδερμίδα μου. Μπορώ να πω ότι αρχικά το δοκίμασα εφαρμόζοντάς το σε ένα βαμβακάκι (να σημιώσω με φούλ μακιγιάζ στο πρόσωπο & τα μάτια) το άφησα λίγα δευτερόλεπτα στο μάτι μου, δεν μπορώ να πώ ότι αφαίρεσαι όλοι την μάσκαρα έπρεπε να επιμείνω λίγο περισσότερο, έπειτα το δοκίμασα χρησιμοποιώντας αρχικά το Cleansing της Apivita με (ελιά και λεβάντα) και βάζοντας μετά το νεράκι Micellaire της Garnier ομολογώ ότι βγήκε τελιώς ότι υπολυματα είχε το μάτι μου . 
    Τέλος θα πω ότι είναι μια οικονομική λύση για νεράκι  Micellaire σε σχέση με το Bioderma κάνει καλή δουλεία κοστίζει 6,80€ μπορείτε να το βρείτε στα Super Market αλλά και στα Hondo Center,και σίγουρα θα το ξαναπρομηθευτώ. 
Πολλά φιλιά να παιρνάτε καλά !!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου